Väljer/Lämnar bort bloggen !

Hej!

Det var länge sedan jag skrev något nu och det blir bara sämre så nu har jag bestämt mig...

Jag har inte längre tid med bloggen på grund av mina studier och fritidsintressen så därför har jag nu valt att sluta. Därför tänkte jag istället ge bort bloggen om det finns någon som är intresserad ? Bloggen har i snitt ungefär 70 unika besökare per dygn och ligger hyffsat bra placerad på många topplistor som ni kan se på sidan.

Är du intresserad så hör av dig genom att lämna en kommentar där du anger mail-adress !

Kommentarer
Postat av: Veronique

Var med och tävla om Spotify invites på min blogg! :)Kram /Veronique

2010-02-08 @ 00:41:57
URL: http://www.improveme.se/veronique
Postat av: Johan

Hej!



Vi på Rakebacklovers är intresserade av att köpa ett inlägg på din blogg.

Inlägget kommer vara cirka 150 ord långt och handla om gambling.

Vi kommer vilja länka till 4 sidor på 4 olika nyckelord.

(Du får ett färdigt inlägg att lägga upp).



Är du intresserad?

Svara på detta mailet så får du inlägget och länkarna.



Vi betalar dig 300kr för 5 minuters arbete.



[email protected]

2012-02-13 @ 16:34:17
Postat av: Nurioutrata


http://s40.radikal.ru/i090/1303/5b/5610746f6e9f.jpg
http://s001.radikal.ru/i194/1303/f4/4ecaebbc31f5.jpg


Tegs: нудиский пляж в тайланде фото остров пхукет тайланд цены на самуи с ребенком.

тайланд пять звёзд тайланд из санкт петербурга
тайланд пять звёзд тайланд раннее
тайланд пять звёзд тайланд горящие туры 2013

тайланд пять звёзд тайланд из омска в феврале


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0